Maandag, April 21, 2025
BLS International, een wereldleider in technologiegedreven burger- en overheidsdiensten, heeft een geavanceerde AI-gestuurde VoiceBot gelanceerd in Canada. Daarmee is het het eerste bedrijf in de visum- en consulaire dienstensector dat deze baanbrekende oplossing introduceert. Deze gedurfde stap zet een nieuwe maatstaf voor innovatie in de sector.
De VoiceBot is ontworpen om 24/7 ondersteuning te bieden en klanten interactieve, menselijke antwoorden op hun vragen te geven. Het ontlast medewerkers, verkort wachttijden en stroomlijnt de werkzaamheden.
advertentie
Het AI-systeem zal alles afhandelen, van het beantwoorden van eenvoudige visumvragen tot het ondersteunen van documentatie en consulaire diensten. Deze ontwikkeling minimaliseert de afhankelijkheid van menselijke medewerkers aanzienlijk, elimineert lange wachtrijen en verbetert de algehele klantervaring. Met deze nieuwe oplossing zet het bedrijf een nieuwe standaard voor snelheid, nauwkeurigheid en toegankelijkheid in visumondersteuning.
De AI-gestuurde VoiceBot is momenteel alleen beschikbaar in het Engels, maar er zijn plannen om in Fase 2 ondersteuning te bieden voor meer dan 22 talen. Zo wordt gezorgd voor een meer inclusieve, meertalige ervaring voor gebruikers op verschillende locaties wereldwijd.
De heer Shikhar Aggarwal, Joint Managing Director bij BLS International, zei: Technologie en innovatie zijn altijd integraal onderdeel geweest van de operationele filosofie van BLS International. We zijn er trots op de eerste AI-gestuurde informatieoplossing in de branche te introduceren, wat een belangrijke stap voorwaarts is in het verbeteren van de aanvraagervaring voor onze klanten in Canada. De uitrol van AI-gestuurde VoiceBots onderstreept onze toewijding aan het leveren van toegankelijke, efficiënte en klantgerichte visa-, consulaire, attestatie- en aanverwante diensten. Door directe toegang tot accurate informatie te bieden, streven we ernaar de service-ervaring te verbeteren en de volgende generatie burgergerichte technologieën te ontwikkelen.
Dit project is een belangrijk onderdeel van het uitgebreide digitale transformatieplan van BLS International, dat de nadruk legt op intelligente automatisering en een klantgerichte aanpak. In Fase 3 introduceert het bedrijf AI-gestuurde chatbots en een AI-gestuurd e-mailresponssysteem om direct gepersonaliseerde en contextbewuste reacties te leveren na ontvangst van aanvragen of vragen. Fase 4 gaat over tot de implementatie van een state-of-the-art kwaliteitsmanagementsysteem om elke interactie met de klantenservice te bewaken en te beoordelen, en zo een uniforme uitmuntendheid in alle servicepunten te garanderen.
Met deze ontwikkeling versterkt BLS International haar rol als leider in service-innovatie en stelt het een nieuwe norm voor AI-aangedreven oplossingen in de visum- en consulaire dienstensector.
advertentie
Donderdag, mei 22, 2025
Donderdag, mei 22, 2025
Donderdag, mei 22, 2025
Donderdag, mei 22, 2025
Donderdag, mei 22, 2025
Donderdag, mei 22, 2025
Donderdag, mei 22, 2025
Donderdag, mei 22, 2025